ایزو10001, سیستم مدیریت رضایت مشتریان, گواهینامه ISO10001, اخذ ISO10001, گواهینامه ایزو 10001, ایزو, ISO10001, 10001, ISO,

گواهینامهISO10001

ISO 10001 CERTIFICATION

استاندارد ISO10001:2007

استاندارد ISO 10001 ، راهنمایی برای افزایش رضایت مشتریان سازمان از طریق به اجرا در آوردن تعهدات و تمهیداتی در زمینه اموری مانند تحویل محصول ، مرجوع کردن محصول ، مدیریت اطلاعات شخصی مشتریان و ... است .

ISO 10001 می تواند موجب بهبود هرچه بیشتر عملکرد مرتبط با افزاش رضایت مشتریان و سایر گروههای ذینفع شود و نیز قادر خواهد بود از طریق دریافت بازخورد از مشتریان ، باعث بهبود مستمر کیفیت محصولات و فرایندها شود.

غیر از مشتریان ، سایر گروههای ذینفع می تواند شامل تأمین کنندگان، انجمن های صنفی و صنعتی ، کارکنان و نیز سایر کسانی باشد که متأثر از دستورالعمل اجرایی رضایت مشتری سازمان هستند.

ISO 10001 سازگار با ISO 10002 ، ISO 10003 و ISO 10004 است .این چهار استاندارد را می توان به صورت مستقل یا در ترکیب با یکدیگر به کار برد.

لازم به ذکر است پیش نیاز این استاندارد ها ، پیاده ساز یاستاندارد ISO 9001 است. در واقع می توان گفت استانداردهای سری 10000 به نوعی از زیر شاخه های استاندارد ISO9001 است.
مرکز اطلاع رسانی سیستم کاران با کادری متخصص و مجرب بهترین راهنمای شما در خصوص گرفتن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت – رضایت مشتریان ISO 10001 متناسب با نوع زمینه فعالیت ، نیاز واقعی و بودجه تعریف شده خودتان می باشد.

 

با ما درارتباط باشید . . .